bloglovingwithme.blogg.se

Denna blogg handlar om mig och mina vänner och vad jag gör och sånt under dagarna och när jag är ledig x)

På bibloteket

Hejhej Alla Goa Och Glada idag är det onsdag........
 
och näst näst näst sista dagen och på mina 3 konfaveckor och som har varit helt och hålet sjukt roliga med  kompisar och mera och jag bara önskar vi hade mer tid och men allt har varit upp och ner men ändå bra och i måndags var det 1 månad med pojkvännen (Älskar dig<333) men nu är jag snart konfirmerad och sen åker jag till frankrike och kommer tillbaka den tredje men gråt inte jag ska skriva om det när jag kommer tillbaka såklart..... och JA jag har sommarlov men annars behöver jag nog inte berätta mer men lämna en komentar om det är något ni vill jag ska skirva om.....
 
 
Kram c:
 
 
P_S (finns det någon som läser denna blogg ens så komentera ._.) D_S
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: